Hoppsan!

Nu när det fuskats endel med tv'n har jag börjat fundera lite på vad som händer på internet. Jag har tyckt att jag har haft rätt bra koll, det är mest facebook och youtube och det kan ju inte skada så värst och jag kan inte bråka om allt.

Jo, men tjena.


Efter visst sökande gick då att hitta flertalet porrsajter, bilder på lättklädda tjejer, sökord och bloggar.


Numer är datorn begränsad med sträng "föräldrakoll" och google är låst med SafeSearch. Datorn går endast att använda på bestämda tider och de spel som är/blir installerade och som strider mot mina villkor kommer inte att kunna spelas.


Jag förstår självklart att grabben är 13 år och vissa kan ju ha synpunkter på sexuella drifter osv, men jag ser inte datorn som ett alternativ och lösning till det.


Nu tror jag att jag låst de flesta sidor på nätet (såklart inte men de jag sett) och det går heller inte att ladda ner något så nu återstår att se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0